8 Eylül 2010 Çarşamba

BLOG ARKADAŞLARIMIN VE TÜM İSLAM ALEMİNİN MUBAREK RAMAZAN-İ ŞERİF BAYRAMLARINI TEBRİK EDİYORUM...


Çocukluğumuzda bayram günleri en sevdiğimiz günlerdi. Nasıl sevilmezki uğradığımız evlerden şeker çıkolata almak, hatta bazanda şansımız yaver giderse tatlı ikramıyla karşılaşmak sevincin katmerlisini yaşatırdı.
Çocukluğumun geçtiği köyde bayram süresince çocuklar ev ziyareti ve yolda rastladıklarımızdan el öpmeyle aldığımız şeker, çıkolata ve paraları birbirimize göstererek birbirimize nisbetler yapardık. Bu arada amiyane tabirle aramızda biraz yırtık olan arkadaşlarımız her zaman karlı çıkarlardı ve nisbetlerinide bizi kızdırmakla gösterirlerdi. Çünkü çocukların arasında ben ve bazıları hep arkada mahcup ve sessiz utangaç halimizle verilen ve ikram edilene razı olanlardık. Az öncede birkaç çocuk dükkana geldi ve bayram harçlığı istediler. Haliyle gözümde canlanan o hatıralara karşılık onlara para verirken havalara zıplayıp hırçın olanları yukarıda söylediğim gibi kendini para almada garantiye alıyor ve abi bu az birazdaha nolur diyordu.
İşte bu güzel duygularla böyle güzel günleri ve bayramları bizleri Yaratan sağlık ve huzur içerisinde nice seneler daha bizlere göstermeyi ve yaşamayı nasip etsin. Tüm BLOG arkadaşlarımın ve İslam aleminin mubarek RAMAZAN-İ ŞERİF bayramlarını tebrik ediyorum...

3 yorum:

erkan dedi ki...

selam aleykumabi elerinden öpüyorum RAMAZAN-İ ŞERİF bayramlarını tebrik ediyorum...

ARICISERKAN67 dedi ki...

SELAMUNALEYKUMM...

Zeki abi sayenizde bende bir anlığına çocukluğuma döndüm teşekkürler.Sizede iyi bayramlar bayramınız mübarek olsun ALLAH'u teala sevdiklerinizle birlikte nice bayramlara eriştirir inşallah....

Θεοδόσης Κατσαρός dedi ki...

Happy New Year in 2011!