28 Nisan 2010 Çarşamba

ZONGULDAK İLİ ARI YETİŞTİRİCİLERİ BİRLİĞİNİN ÜÇÜNCÜ OLAĞAN KONGRESİ YAPILDI...

Zonguldak İli Arı Yetiştiricileri Birliğinin üçüncü olağan kongresi 25 Nisan 2010 pazar günü yapıldı. Birlik Genel Başkanımız sayın Bahri YILMAZ'ın da onurlandırdığı Genel Kurul'da oluşturulan Divan Kurulunda bende bulundum. Bir önceki hafta 103 kişinin iştirak ettiği, ancak çoğunluğun sağlanamadığı Genel kurul, bu haftada arıcılık işlerinin yoğun olduğu, hatta diğer zirai faaliyetlerin hat safhada olduğundan olacakki 88 kişiyle yapılmış oldu..



Dünyada doğal olarak en güzel yerlerde yaşamamızı ve arıcılık yapmamızı bize bahşeden Yaradanımıza kulluk vazifemizi de yapamadığımız,iştirakın azlığıyla Genel Kurulumuza gerekli önemi vermediğimizden açıkça anlaşılmaktadır. Bilim adamlarınca detayılı analizler sonucu antioksidan ve antibiyotik içeriğiyle tüm yöre ballarına göre ihtivası dudak uçuklatan kestane balını üretme şansının da bize bahşedilmiş olması duyarsızlığımızla bizi bir kere daha üzmeli ve incitmeli bence. Zonguldak İli arıcılarının lütfen kendilerini davalarına daha bir titiz duyarlı olmalarını istiyorum. Arı kovanı sayısı bizden çok daha geride olan illerin Birlik asıl üyelerinin sayılarından birşeyler çıkartmamız gerekmektedir. Zonguldal İli Arı Yetiştiricileri Birlik genel kurulunda önemli kararların alındığı düşünülerek özellikle çok önemsenmesi gerekmektedir.


Söz sırası gelip Genel Kurula hitabeden Zonguldak İli Arı Yetiştiricileri Birlik Başkanımız Selahattin Güney her zamanki mütevaziliğiyle bu güne kadar elinden geldiğince, (söylemek isterimki 2 dönemdir hiçbir huzur hakkı talebinde bulunmadan ve almadan) Yaptıklarını ve eğer görev verildiğinde de yapacaklarını maddeler halinde sıraladı.
Bu dönem de Birlik faaliyetlerinin herzamankinden daha fevkinde olacağına inanıyorum. Umulurki bizim için çok önemli olduğuna inandığım Marka balımızın işleneceği dolum tesisinin bu dönemde kurulması gerçekleşir. Bu manada değerli Başkanım Selahattin Güney ve ekibinin gerekenleri yapacaklarına inanmaktayım. Ayrıca Üyelerimize arıcılıkta ihtiyaç hissedilen bazı girdilerin ekonomik olarak temin edilmeleride, düşük faizli kredi kullanımlarının sağlanmasında güzel çalışmalar yapılacağına inanmaktayım.
Değerli Başkanımın ve ekibinin Birliğinin kurulduğu ilk günkündeki şevkiyle hizmetlerine devam edeceklerini, gerçektende imkansızlıklar sonucu yapamadıklarını yapıp, İl Birliğimizi hakettiği yere getireceklerine gönülden inandığımı söylemek isterim.
Genel Kurulda seçimlere geçildiğinde tek liste olarak aday olan Selahattin Güney ve ekibi katılan 88 kişinin oylarının tamamını alarak oybirliğiyle üçüncü dönem Yönetim görevini üstlenmiş oldular. Kendilerine bu görevde kolaylık ve başarılar diliyorum.



Genel Kurulun sona ermesini müteakip Birlik Genel Başkanımı Bahri YILMAZ, eşleri ve misafirlerle birlikte Öküşnede bir öğle yemeği yenildi.






Üçüncü dönem Genel Kurul'un öncelikle bölge arıcımıza, yurdumuz arıcılığına ve tüm dünya arıcılığına hayırlı olmasını diliyor. Genel Kurula katılıp bizleri onurlandıran Birlik Genel Başkanımız sayın Bahri YILMAZ'a , Divan görevlilerine, Görev alan arkadaşlarımıza,Hükümet temsilcilerine, katılan tüm birlik üyelerimize ve misafirlere teşekkürlerimi sunuyorum.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

merhabalar zeki bey ben hüseyin öncelikle belirtmek isterimki zonguldaktaki arıcılar o kadar da duyarsız değil.Kovan sayısının fazla olduğunu fakat üyelerin azlığında şikayetçisiniz ben şahsen başkana üye olmak istediğmi söylemem rağmen hep daha sonra bakarız cevabını aldım tanıdığım çok arkadaşımda böyle cevapla karşılaşmış ne yani illa birliğe üye olabilmek için 50-100 kovanmı olması lazım 10 kovanı olan neden üye olamıyor o arıcı değilmi şimdi duyarsıuz kim oluyor arıcılar mı yönetimmi.

mahmudiyearicilik dedi ki...

Hayırlı olsun Genel kurulunuz, Selehattin Başkanıma ve görev arkadaşlarını kutlar, başarılarının devamını dilerim.
Saygılar.

Ballı Baba dedi ki...

Adsız yazan arkadaşım, yalan söylerken hiç vicdanın sızlamadımı. Birliğe 2-3 kovan arısı olan üye arkadaşlarımız çok. Senin amacın başka ve senin gibi art niyetlileri Allah ıslah eylesin. Bilmeyenleri kandırabilirsin ama Allah'ı kandıramazsın. Bu yazdıklarını her okuduğunda vicdanın sızlasın olurmu. Üye olmak isteyipte üye olamayan kimse yok bilgin olsun...

Kozlu Ziraat Pazarlama dedi ki...

Adsız mahreçli Hüseyin arkadaşıma birşeylerde ben söylemek istiyorum. Evet kurucu üyeler ve yönetici konumundaki arkadaşlarımızın dışında olan kişiler bilemediği birçok imkansızlıklar oldu ve hali dahada mevcut bu sıkıntılar. İşte bu imkansızlıklar nedeniyle gönlümüzce bir konuma gelemedik Birlik olarak bunu kabul ediyorum. Ama bahsettiğiniz 50 veya 100 kovan olmadan üye yapmıyorsunuz söylemini asla kabul etmiyorum. Bu haksızlıktır. Sizin kaç kovanınız vardır bilemiyorum. Ayrıca soy isminizide vermediniz. Size şunu söylemek istiyorum ki gelin kaç kovanınız varsa farketmez üye olabilirsiniz buna inanın önce. Sonra uzak durmakla, el ele vermemekle sorunlar aşılmaz biliyorsunuz. Sizde gelin çalışmaların bir ucundan tutunuz diyorum. Ayrıca üye olamadığını söylediğiniz arkadaşlarımızda hep müracaat etsinler. Haksız bir ithamda bulunduğunu göreceksiniz...