13 Haziran 2007 Çarşamba

ZONGULDAK ARICILIĞINDA O BİR ŞANS


Ben kendisini çok eskilerde yine arıcılık konusunda tanıdım. Biraz espirili, genelde ciddi ama espirilerinin altında da hep ciddiyet yattığı bir gerçek. Kendini tanıdım tanıyalı arıcılıkla yattı ve arıcılıkla kaltı her zaman. Bu çalışmaları yürütürken de arılığını, evininin kapılarını sonuna kadar araladı kendine başvuranlara. Eşi ve çocuklarıda bu uğraşta destek oldular kendine...hatta daha da çok yoruldular...

Bazan haklı olarak zorlandı kendine tevdi edilen görevlerde. haklıda, çünkü görev sadece onunmuydu ki. Görev onun,bizim ve yanında çalışmaları gerekenlerindi . Ama nedense yükün ağır tarafını her zaman kendi omuzladı, zorlanarak ta olsa...Bazan küsmek durumuna geldiği de oldu, ben elimden geldiğince moral vermeye çalıştım...Rahatsız oldu ama Zonguldak arıcılığı için gördüğü rüyanın gerçekleşmesi için rahatsızlığına da direndi. Çünkü biliyordu ki gördüğü rüya gerçek olmazsa rahat olamayacağını. Heba olmaması gerekiyordu ZAYBİR olarak bunca yapılanlar.

Evet onu herkes tanıyor, İşte bu kalender insan, bazan kendisi der hep başkalarına şimdide ben onun için söyliyeyim "Adam gibi adam"...İşte Başkanımız Selahattin GÜNEY. Bedeni olamadım ama manevide olsada her zaman yanındayım Başkanım.

Küsme sakın sana ihtiyacı var hepimizin. Küstüm desende içinden düşlerim gerçekleşmeden bana rahat yok diyosun zaten...bunu hissediyorum ben...

Sana saygılar ve muhabbetler gönüldendir başkanım. Çünkü sen kalender ARICI SELAHATTİN GÜNEY'SİN.....................................

Hiç yorum yok: