19 Ekim 2012 Cuma

ARI YETİŞTİRİCİLERİ BİRLİĞİ 4.OLAĞAN GENEL KURULU YAPILDI...

                                          Arı Yetiştiricileri Birliğinin 4.Olağan Kurulu 15 Ekim 2012 Tarihinde Ankara Kocatepe Camii nin sosyal tesislerinin toplantı salonunda gerçekleştirildi.

 
                                          Genel Kurul vesilesiyle Yurdumuzun bütün İllerinden İl Birlik Başkanları ve Üst Kurul delegeleri nin bir arada buluşup kaynaşmaları gerçekleşmiş oldu. Bartın Zonguldak'a bağlı olduğu zaman meslektaşım Tekirdağ birlik Başkanı Şakir beyi çok uzun yıllar sonra görmek ve hasret gidermenin yanı sıra ;
 
                                          Tekirdağ Birlik Yönetiminden Şefik bey'le tekrar görüştük. Tekrar diyorum kendisiyle bu sezon Gerede'de arılarımı oraya getirdiğimde tanıştık. Kısa bir zaman içerisinde olsa da çok değerli sohbetlerimiz oldu. Hakeza yine Gerede'ye gelen arkadaşlardan Can dost Harun hocamla karşılaşmak beni ziyadesiyle mutlu etti.
                                        
                                        Özellikle Eskişehirden çok yıldır Net'ten yazıştığım, birbirimizi hep davet


ettiğimiz halde görüşmemiz nasip olmadı bir türlü Bünyamin Yiğit kardeşimi görmek kucaklaşmak bana duygu dolu anlar yaşattı. Bu arada Eskişehir İli Arı Yetiştiricileri Birlik Başkanı oluşundan dolayı ayrıca kendisini kutladım.                                          

                                         Bu arada öğlen Genel Kurulda ara verilmesini fırsat bilerek hem öğlen yemeğimi yedim ve hemde resimlerde görüp fiilen hiç gidemediğim Kocatepe camisini gezerek ve onu görme merakımı giderdim. Gerçektende muhteşem ve harıkulade bir eser. Yapanlardan yaptıranlardan allah razı olsun.


 
                                          Nihayet saat 15 sıralarında Yönetim ve Denetim Kurullarının seçimlerine sıra gelmişti. Eski Yönetimden Bahri bey ve ekibi ile yeni olarak  Muhsin bey ve ekibi göreve talip oldular. Bahri bey ve ekibi oldukça farklı olarak Genel Kurulun kazananı oldu. Kazananı diyorum ama gerçekte orada kaybeden olmadı. Genel Kurullar genelde dövüşlü tantanalı olmasına karşın bizim Arıcılara yakışır bir Genel Kurul yaptılar. Buradan Muhsin bey ve ekibini de kutlamak gerekir. Özellikle Muhsin beyin Bahri bey'e yardımcı olma sözü beni ziyadesiyle mutlu etti. Saat 19.00 sırasında Zonguldak Genel Kurul delegeleri olarak Ankaradan Zonguldak'a dönüş yoluna girdik. Bu arada böyle Genel Kurulların dışında çeşitli etkinlikleri ihmal etmeden katılmanın çok yarar sağladığını bir kez daha gördüm.Genel Kurulun Tüm Yurt arıcılarımıza, arıcılığımıza ve tabiki Dünya arıcılığına hayırlı olmasını içtenlikle diliyorum...    
 
 NOT:Zonguldak Delegelerinin organizasyonunu en güzel
          şekilde teptipliyen İl Başkanım Selahattin GÜNEY'e
 ayrıca teşekkür ediyorum... 

 






1 yorum:

Adsız dedi ki...

Hayırlı sağlıklı günler dilerim...
Zeki Bey gözümüz yok ama sizi gıptayla takip ediyorum,mesleğiniz ve faliyetleriniz kuş gibi bir oraya bir buraya konmanızı sağlıyor bakıyorum darısı isteyenlerin başına..AMİNNNNN
Arkadaşlıklarınız ve birbirinize saygınız candan ve samimi yapmacık değil,umarım hep böyle birbirinize kenetlenirsiniz..
Arıcılık güzel bir meslek ve sorumlulukları çok büyük Allah yardımcınız olsun,arılarınıza sağlık ve bol birikim diliyorum..
Başkanınız hayırlı olsun sevilmek başkadır,sevilirsen tekrar başa gelirsin kaideler böyledir,Kocatepe cami çok güzeldir,Ankara nın incisi,Hafız İsmail Çoşar Caminin hocasıdır ve çok güzel sesi vardır çok severim kendisini Allah başımızdan eksik etmesin..Allah hepinize sağlıklı huzurlu sevgi dolu ve bolluk bereket versin.